Alla inlägg den 16 april 2012

Av Mikaela Carlsson wik - 16 april 2012 12:37

Hejsan alla morgonpigga människor!


Idag så gick jag och min lillasyster upp vid 8 snåret, därefter så fortsatte vi att stor städa min lägenhet eftersom det va planerat att min Soc-handläggare skulle komma hit till mig, med runt kvarti tio så ringer en av dom och säger att min handläggare är sjuk och att dom inte kan komma idag utan vi får boka om träffen till en annan dag! Jävla skit att dom inte kunde ha ringt och sagt det redan igår tycker jag iallafall!

Men men, istället så åkte jag och syrran in till Norrtan, hon gick till sin skola och jag sitter på Bibblan och kollar lite på mina olika sidor men ska snart dra mig ner till Försäkringskassan och fixa lite grejer där innan jag drar upp till soc för att låna deras telefon för att ringa några ärenden innan jag sen drar mig hemmåt med mitt lilla hjärta Vincent! =) <3


Längtar så sjukt mycket till ikväll då mitt stora hjärta kommer ringa mig igen ! :D my true love! <3

Aja nu ska jag dra, ni får ha en fortsatt trevlig dag ! Puss hej  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan, jag heter Mikaela och jag är mamma till min son Vincent. Jag kommer skriva lite om vad jag och även Vincent gör om dagarna och om vad som händer i våra liv m.m :-) vill ni fråga något så äre bara och skriva! Puss puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards