Direktlänk till inlägg 21 april 2012

Ny mobil! :-D

Av Mikaela Carlsson wik - 21 april 2012 17:16

YAY har köpt en ny mobil, innan hade jag en iphone 3 men dens skärm va helt sönder av repor. Så nu har man skaffat en Sony Ericsson Xperia arc ! Sjukt nöjd är jag iallafall! :-) Nu sitter jag och ammar Vincent i soffan samtidigt som jag skriver lite här och kollar mina andra sidor. Helger suger på sätt och vis nu när man är mamma ledig för det känns inte riktigt som att det är helg, för man är ju ledig dygnet runt nu ju. :-/ Aja nu undrar jag vad jag ska laga för middag idag, blir nog något med pasta, bacon och lite sås. Aja ni får ha en fortsatt trevlig dag/helg alla glada sol älskade människorSyns och hörs senare!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Carlsson wik - 16 april 2012 12:37


Hejsan alla morgonpigga människor!   Idag så gick jag och min lillasyster upp vid 8 snåret, därefter så fortsatte vi att stor städa min lägenhet eftersom det va planerat att min Soc-handläggare skulle komma hit till mig, med runt kvarti tio så ri...

Av Mikaela Carlsson wik - 14 april 2012 00:32

Denna låt är otroligt bra tycker jag! :-)    

Av Mikaela Carlsson wik - 14 april 2012 00:04


Hejsan hoppsan!   Idag äre Fredagen den 13:e. Jag har iallafall inte råkat ut för något elände hittils, äre någon av er som har gjort det? Aja idag så har man tvättat två fulla maskiner därefter hade jag enormt brottom till bussen som jag skull...

Av Mikaela Carlsson wik - 12 april 2012 15:33

Urs jag hatar att vara sjuk! :-( Har huvudvärk, och det hjälper inte med alvedoner :-( och det blir inte direkt bättre när man har ett barn på sex veckor som skriker när man byter kläder eller blöja!.. :-( Och inte nog med det heller så måste man ju ...

Av Mikaela Carlsson wik - 10 april 2012 16:54

Buu jäkla skit väder! Regnar och haglar här inne i Norrtälje! Och inte nog med att vädret har fått mig att bli arg så ringde jag till där Joel är och dom säger att besöks tiden är redan bokad av någon annan så jag får inte träffa honom föräns nästa v...

Presentation


Hejsan, jag heter Mikaela och jag är mamma till min son Vincent. Jag kommer skriva lite om vad jag och även Vincent gör om dagarna och om vad som händer i våra liv m.m :-) vill ni fråga något så äre bara och skriva! Puss puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards