Direktlänk till inlägg 7 april 2012

Påsken är här!

Av Mikaela Carlsson wik - 7 april 2012 09:34

Hejsan svejsan alla påsk glada personer!Nyss så badade jag Lillkillen, och nu myser vi under en filt i soffan! Dock så har han somnat och jag bloggar ist men det är så mysigt att känna en liten varm kropp mot magen! :-) känns så konstigt att se honom ligga där för jag är ju van vid att han låg i magen men nu ligger han mot min mage ist, en konstig men underbar känsla! :-)<3Två veckor efter förlossningen så gick jag ner tio kilo, så alla mina kläder är för stora vilket ät super skönt men det suger lite för nu måste jag göra det jag hatar mest av allt i hela världen och det är att shoppa! -.- URS!!!Nu är Vincent en månad och två veckor gammal så sen ska jag väga mig igen när jag kommer till min farbror, får se vad jag väger nu då, hoppas iallafall att jag gått ner ytterliggare tio eller fem kilo! :-)Idag ska jag åka kl 11:14 till min farbror, och där ska jag och Vincent fira påsken med släkten, är lite nere att min Kar inte kan vara med men vi får fira påsken nästa år tillsammans! :-)<3Jag kan inte lägga ut bilder via telefonen men ska låna min farbrors dator sen så ska jag lägga ut lite bilder på mig,Vincent och mannen som är mitt livs stora kärlek! :-)<3Ha en fortsatt trevlig påsk alla söötisar! :-)<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Carlsson wik - 21 april 2012 17:16

YAY har köpt en ny mobil, innan hade jag en iphone 3 men dens skärm va helt sönder av repor. Så nu har man skaffat en Sony Ericsson Xperia arc ! Sjukt nöjd är jag iallafall! :-) Nu sitter jag och ammar Vincent i soffan samtidigt som jag skriver ...

Av Mikaela Carlsson wik - 16 april 2012 12:37


Hejsan alla morgonpigga människor!   Idag så gick jag och min lillasyster upp vid 8 snåret, därefter så fortsatte vi att stor städa min lägenhet eftersom det va planerat att min Soc-handläggare skulle komma hit till mig, med runt kvarti tio så ri...

Av Mikaela Carlsson wik - 14 april 2012 00:32

Denna låt är otroligt bra tycker jag! :-)    

Av Mikaela Carlsson wik - 14 april 2012 00:04


Hejsan hoppsan!   Idag äre Fredagen den 13:e. Jag har iallafall inte råkat ut för något elände hittils, äre någon av er som har gjort det? Aja idag så har man tvättat två fulla maskiner därefter hade jag enormt brottom till bussen som jag skull...

Av Mikaela Carlsson wik - 12 april 2012 15:33

Urs jag hatar att vara sjuk! :-( Har huvudvärk, och det hjälper inte med alvedoner :-( och det blir inte direkt bättre när man har ett barn på sex veckor som skriker när man byter kläder eller blöja!.. :-( Och inte nog med det heller så måste man ju ...

Presentation


Hejsan, jag heter Mikaela och jag är mamma till min son Vincent. Jag kommer skriva lite om vad jag och även Vincent gör om dagarna och om vad som händer i våra liv m.m :-) vill ni fråga något så äre bara och skriva! Puss puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards