Direktlänk till inlägg 8 april 2012

Vincent's längd och vikt och kläd storlek! :-)

Av Mikaela Carlsson wik - 8 april 2012 18:29

Hej å hå! :-)Shit vad tiden går! Vincent är på onsdag en månad och tre veckor gammal, mammas "lilla" kille är verkligen stor! :-) hihiHan är 56 cm lång och väger 4660 gram! Och han använder redan två månaders bebis kläder! :-O Och vi ska inte ens snacka om hans fötter!! :-O haha riktiga Bamse fötter! Haha men hans pappa ha ju storlek 48,5 xD och kg har storlek 41-42.. xD haha Ångrar nu att jag inte lyssnade på vad alla sa att jag skulle köpa större kläder också ist för nyfödd och en månaders små kläder xD han hade ju redan vuxit ur dom efter tre veckor xD haha Aja bara å sälja kläderna och köpa större till min stora kille :-)<3Finns det någon sida som man kan sälja barn kläder där bara typ mammor besöker för att köpa kläder och diverse saker till sina barn? Facebook och blocket funkar inte direkt bra eftersom jag har då bara fått oseriösa svar! :-/ är väldigt tacksam för svar!Ha en fortsatt trevlig påsk alla kära läsare! :-) puuussss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Carlsson wik - 21 april 2012 17:16

YAY har köpt en ny mobil, innan hade jag en iphone 3 men dens skärm va helt sönder av repor. Så nu har man skaffat en Sony Ericsson Xperia arc ! Sjukt nöjd är jag iallafall! :-) Nu sitter jag och ammar Vincent i soffan samtidigt som jag skriver ...

Av Mikaela Carlsson wik - 16 april 2012 12:37


Hejsan alla morgonpigga människor!   Idag så gick jag och min lillasyster upp vid 8 snåret, därefter så fortsatte vi att stor städa min lägenhet eftersom det va planerat att min Soc-handläggare skulle komma hit till mig, med runt kvarti tio så ri...

Av Mikaela Carlsson wik - 14 april 2012 00:32

Denna låt är otroligt bra tycker jag! :-)    

Av Mikaela Carlsson wik - 14 april 2012 00:04


Hejsan hoppsan!   Idag äre Fredagen den 13:e. Jag har iallafall inte råkat ut för något elände hittils, äre någon av er som har gjort det? Aja idag så har man tvättat två fulla maskiner därefter hade jag enormt brottom till bussen som jag skull...

Av Mikaela Carlsson wik - 12 april 2012 15:33

Urs jag hatar att vara sjuk! :-( Har huvudvärk, och det hjälper inte med alvedoner :-( och det blir inte direkt bättre när man har ett barn på sex veckor som skriker när man byter kläder eller blöja!.. :-( Och inte nog med det heller så måste man ju ...

Presentation


Hejsan, jag heter Mikaela och jag är mamma till min son Vincent. Jag kommer skriva lite om vad jag och även Vincent gör om dagarna och om vad som händer i våra liv m.m :-) vill ni fråga något så äre bara och skriva! Puss puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards