Alla inlägg den 8 april 2012

Av Mikaela Carlsson wik - 8 april 2012 21:30

Nu äre film dags! :-) det är en romantisk film på 3:an som började kl 21, har dock sätt den förut och det är jävligt bra för annars så hatar jag romantiska filmer! Slutar alltid att jag sitter i soffan och gråter xD haha men men jag tycker att ni ska se den iallafall ni som tycker om sånt och även ni som inte tycker om romantik, ni kommer att gilla den! :-) Hörs mer imorgon! Puss på er alla och ha en fortsatt trevlig kväll.!<3

Av Mikaela Carlsson wik - 8 april 2012 18:39

Hejsan nu har jag tänkt börja med "Dagens mat recept" här på bloggen! Det kan ibland bli efterrätter och ibland vanlig mat. :-) Idag hade jag tänkt att det ska bli:Efterrätten : PANNKOTTA! :-)Ingridienser: 1 liter Grädde1 dl GelesockerTilllagning:Koka upp grädden, tillsätt gelesockeret och rör om i ca 20 sekunder!Därefter häller du upp allt i dom glasen du valt att äta ur, sen ska dom in i kylskåpet där dom ska svalna tills du vill äta.Till toppingen så kan du ha Sylt eller frysta bär! :-)

Av Mikaela Carlsson wik - 8 april 2012 18:29

Hej å hå! :-)Shit vad tiden går! Vincent är på onsdag en månad och tre veckor gammal, mammas "lilla" kille är verkligen stor! :-) hihiHan är 56 cm lång och väger 4660 gram! Och han använder redan två månaders bebis kläder! :-O Och vi ska inte ens snacka om hans fötter!! :-O haha riktiga Bamse fötter! Haha men hans pappa ha ju storlek 48,5 xD och kg har storlek 41-42.. xD haha Ångrar nu att jag inte lyssnade på vad alla sa att jag skulle köpa större kläder också ist för nyfödd och en månaders små kläder xD han hade ju redan vuxit ur dom efter tre veckor xD haha Aja bara å sälja kläderna och köpa större till min stora kille :-)<3Finns det någon sida som man kan sälja barn kläder där bara typ mammor besöker för att köpa kläder och diverse saker till sina barn? Facebook och blocket funkar inte direkt bra eftersom jag har då bara fått oseriösa svar! :-/ är väldigt tacksam för svar!Ha en fortsatt trevlig påsk alla kära läsare! :-) puuussss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan, jag heter Mikaela och jag är mamma till min son Vincent. Jag kommer skriva lite om vad jag och även Vincent gör om dagarna och om vad som händer i våra liv m.m :-) vill ni fråga något så äre bara och skriva! Puss puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards